MYCKET ATT GÖRA

heeej!

idag gick jag hem på 4 minuter :o det brukar vanligen ta 6 ^^ men iallafall, idag har det varit jobbigt i skolan.. iallafall de två sista lektionerna, för innan det så var det inte lika dryga lektioner, plus att vi hade håltimme i två timmar och fem minuter (y) så då gick jag, millah och emma hem till mej (; vi satt och hade damp, åt popcorn och mackor ^^


popcorn <3

nu har jag rätt mycket att göra faktiskt.. jag skulle ha städat mitt rum, gjort massa läxor, målat nytt nagellack och svarat på frågestunden... städa mitt rum måste jag göra, det ser förjävligt ut, och nu ligger det popcorn på golvet sen vi var här på håltimmen, hehe... men jag SKA iallafall svara på frågestunden, men det gör jag lite senare, jag måste få bort mina läxor först! så svaren kommer väl om ett tag (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback