RÄTT BRA

heejsan!

nu har jag nyss kommit hem från skolan, great! dagen har varit rätt bra, och NO;n gick faktiskt fort, och vi fick sluta typ 6 minuter tidigare (y) men iallafall, proven idag gick väl sådär.. vi har inte fått veta resultaten än, men jag kände att jag inte kunde allt sådär jättebra :/ iallafall inte matten, det var typ uppdelat i tre delar, del ett var lätt, del två lagom och del tre fattade jag nada på XD haha! men på SO;n tror jag att jag får ett VG.. och på matten ett G... vi lär väl få reda på resultaten i morgon.

ikväll blir det iallafall wäsa & tacobuffé :'D naaajs! men jag vet inte vem jag ska åka med nu heller.. men det finns väl alltid folk där, så nån lär det väl bli (;

nu ska jag läsa bloggar och sånt, vi hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: babymyz

Hej fina =)

Hoppas du får en trevlig kväll med buffé och allt gott..

Själv sitter jag som mamma hemma o kollar runt på bloggar ,tv,och messar i mobil,haha..lite tonårs fason =)

Ha det gott,och eran familj är bäst..*förutom min då*haha

2010-02-25 @ 20:51:06
URL: http://babymyz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback