SKRIDSKOR

hej bloggen!

jag har typ precis vaknat.. och klockan är inte ens 9 :o kors i taket! haha närå, men nu sitter jag iallafall och lyssnar på musiiiik (y) alltså, seriöst, jag tror inte att jag skulle överleva utan musik ^^

från det ena till det andra, idag så måste jag rota fram skridskor från ladan så jag kanske kan åka normalt imorgon på gympan XD haha, jag kan verkligen inte åka nå bra i "hockey"skridskor, det måste vara sånna med taggar (konståkningsskridskor) :'D

sen idag så vill jag baka cupcakes och göra nya naglar.. hm...vi får se hur mycket som blir gjort ^^ men nu ska jag iallafall gå och göra mig en stor mugg varm o'boy (y) vi hörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: ((((:<3

det är mycket lättare att åka skridskor med hockeyskridskor , :'D

2010-02-21 @ 09:25:56
♥ Skriven av: ((((:<3

cuppppppyycaakkkes är alltid lika gott (: <3



glömde skriva de i förra kommentaren :'D<3

2010-02-21 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback