Tårta

hellu!

för ett tag sen var sara, andreas, amanda och jonathan här och fikade på tårtan som vi bakade tidigare idag (: den var jättegod! det var chokladtårtbotten, hallon & grädde i mitten och choklad glasyr med hallon uppepå, mums!

just nu är det jättevarmt här inne, och det har varit det typ hela dagen. men inte så konstigt när ugnen har varit igång i stort sett hela dagen och det har varit +10 grader ute :'D det var varmt! soligt och sånt, så snart är det vååår! :'D

egentligen har jag inte så mycket mer att skriva.. jag ska snart gå och lägga mig, eller, rättare sagt efter att jag har läst bloggar och kollat bilddagboken & facebook och lite sånt ^^ haha!


(y)


tårtan snart klar


tårtan = färdig


Kommentarer
♥ Skriven av: carolina

ser jätte gott ut ju!!:)

2010-02-15 @ 13:15:58
URL: http://carolinabenita.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

ÅHH! seriöst FAN vad gott! Amanda, vi måste baka nån dag :) haha

2010-02-15 @ 18:59:03
URL: http://josefinesvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback