COOLT

godmorgon allihopa! eller...god dag?

jag vaknade för en timme sen ungefär, och jag vaknade av att matilda, lovisa, malin, evelina & olivia satt uppe och kollade på "charlie the unicorn" (y) haha! sen gick jag och åt frukost och nu sitter jag här.

när jag hade vaknat och låg i sängen fortfarande så såg jag en grej i min bokhylla som jag inte har tänkt på så mycket innan... ett signerat foto på selena gomez (: jag hittade nån mejladress i april nån gång, sen så skrev jag nåt (kommer inte riktigt ihåg vad) och sen fick jag ett svar. och då stod det bland annat att man skulle skicka sitt namn och adress om man ville ha ett signerat foto på selena, och då tänkte jag varför inte och skulle se om det funkade, så jag skickade min adress till mejladressen och sen, den 18 september så fick jag hem ett brev på posten, och då var det fotot med selena gomez autograf :'D alltså, vad coolt, jag skickade min adress till den där mejladressen den 26 april, och sen fick jag brevet i september! rätt tufft tycker jag (;

nu hade jag tänkt att visa er bilder på hur fotot och brevet ser ut, men jag hittar dom inte i min dator ;/ jag lägger upp dom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback