ÄCKELMACKA

hello!

nu har jag precis ätit en såkallad, äckelmacka... ni som läser fattar nog inte vad det är, och ärligt så vet jag inte varför det kallas så heller^^ men det är iallafall stekt ägg och bacon mellan två brödskivor som är stekta på en sida var. det är säkert väldigt onyttigt, men gott! jag åt faktiskt en sån till frukost också idag...hehe, tjockis.. men skit samma. emh.. nu ska jag snart gå och kolla så jag har allt är klart tills i morgon, och så ska jag försöka lägga mig i tid ikväll så jag orkar gå upp. jag ska nog se en film och hoppas att jag somnar, men det tvivlar jag på.. men ni får ha det bra, jag tror inte att jag kommer skriva nåt mer inlägg idag...kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback