DÅLIG DATOR

hello (:

nu sitter jag vid min dåliga dator igen...jag hatar den! den stängs av bara sådär ibland och så är den så seeeeeg! jag hatar verkligen att använda den, så därför önskar jag mig en NY när jag fyller år, fast det lär jag ju knappast få, men iallafall.. på måndag börjar skolan igen -.- jag hatar skolan! alltså, jag verkligen hatar att gå i skolan! det är fan det värsta som finns, och så börjar vi veckan med idrott... hur sämst kan det bli? direkt efter lovet och allt...suck! jag tänker kräva skjuts upp till sporthallen då, aldrig att jag GÅR upp dit i den här kylan...never! och inte kan man ha täckbyxor eller liknande heller för att det får inte plats i skåpet ;s

jaja, nu har jag skrivit av mig lite grann, nu ska jag försöka hitta på nåt annat att göra, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback