DÅLIG UPPDATERING

go morgon bloggish!

som ni märker har jag inte skrivit så mycket de senaste dagarna. igår var jag med hanna, och då hade jag inte tid att skriva helt enkelt. men men, nu ska jag försöka bättra mej igen (;

idag vaknade jag vid 10 tror jag? och jag kunde verkligen inte somna inatt, jag vet inte varför men det gick då väldigt dåligt iallafall. från det ena till det andra så snart ska jag nog gå ner och klippa mej, fast bara topparna.

igår åkte linnéa, matilda och lovisa till fjällen med farmor & farfar, och dom kommer vara där tills på torsdag (:

idag vet jag inte vad jag ska göra.. hade jag haft lösnaglar skulle jag ha gjort nya sånna, men när jag gjorde nya sist så slösade jag en omgång för att dom blev så fula så jag slängde dom ^^ men men, jag får väl hitta på nåt annat. men nu ska jag iallafall gå ner och se vad som händer (: vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback