KALLT UTE

hellu!

idag så fick jag faktiskt skjuts upp till sporthallen, men inte av pappa, för han åkte till jobbet mycket tidigare än jag började, så då fick mamma skjutsa, nananananana! haha, jag skojja! men iallafall, sen så var jag inte med på gympan, så då fick jag (plus massa andra som inte heller var med) gå ut och gå, hem till jonas, och det är faktiskt rätt "långt", och så var det svinkallt! mina ben domnade nästan bort kändes det som, det gjorde fan ont för att det var så kallt! usch! och jag hade bara jeansleggins på benen :/

förresten så kom jag på en till grej, att anna-lotta också fyller år idag, hon fyller fjortis (;

ikväll är det även "familjen annorlunda" premiär! usch! :o jag är faktiskt lite "nervös" för att kolla på det ;P alla kommer säkert säga såhär i morgon: "åh, jag såg dej på tv igår".. och då tänker jag svara: "ja, jag med" :'D haha!

här kan ni se trailern på programmet;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback