Cupcakes

hej bloggen!

jag hade börjat skriva ett inlägg för ett tag sen, men sen så dog datorn ;/ och så orkade jag inte starta den igen och så fick jag lov att göra mat. jag gjorde tacos (y) duktig jag! mohaha! men iallafall, nu kommer bilderna från cupcake baket istället (; enjoy!


muffinssmeten

muffinssmet i formarna

fina formar från lagerhaus

smeeeeeeet

muffins i ugnen

"miffons" klara

frosting - utan bär

frosting ingredienser

bären - hallon & blåbär

frosting - med bär

färdig frosting - konstig färg på bilden men...

spritsen med frosting... jag kan säga att det var frosting överallt! XD

färdiga cupcakes (; - inte så fina men... dom duger att ätas (;

all disk som blev ^^

florsocker ^^

mjöl - på bänken, golvet och spisen (syns inte så bra på bilden)

haha, ja... mycket städning blev det sen XD men nu är allt det borta (y)


Kommentarer
♥ Skriven av: Hanna

ÅÅ vad gott det ser ut!!

2010-01-26 @ 19:53:01
URL: http://hannisensvarld.blogg.se/
♥ Skriven av: ida

Kan du lägga ut receptet på dina cupcakes

Dom ser jättegoda ut :)

2010-03-14 @ 18:07:41
♥ Skriven av: Nelly

Hej jag har kollat på båda säsongerna på familjen annorlunda , men jag har en fråga vart har ni köpt spritsen som ni använder och vart kan man köpa på för olika ställen?

2010-04-16 @ 20:14:12
♥ Skriven av: Anonym

kan du lägga upp receptet på DEN HÄR frostningen?

asso hur mycke bär man ska ha & vilka & sånt

2011-08-23 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback