WISHES




- armband och andra smycken
- avril lavigne's parfym black star
- l'oreal serie expert volume expand
- new moon
- webbkamera filmen
- plattång
- godis
- pengar/presentkort
- smink
- nagellack
- luftslottet som sprängdes filmen
- biobiljetter
- icurl
- löshår clips/extensions av äkta hår
- britney spears parfym circus fantasy
- volumemaster
- samsung ST550
- apple powerbook
- wildflower by kenza funny night
- solglasögon
- lösögonfransar
- ipod nano
- iphone
- lösnaglar
- kläder (ej på bild)

det här är det som jag önskar mig i födelsedagspresent (; fast jag vet att jag knappt kommer få hälften av det, men man kan ju alltid hoppas att jag får det mesta ;P haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback