DUKTIG JAG

hejj (;

nu är jag tillbaka från utvecklingssamtalet, och affären.. men iallafall så gick det bra på samtalet, dom sa att jag inte ska prata på lektionerna, sen ska jag jobba bättre, dvs mer än vad jag gör för att jag har mer att ge och sist så ska jag vara med på gympan ^^ ja, det var väl typ det enda som dom sa att jag skulle göra.. och förresten att göra mer matteläxor, där jag bara hade gjort 6 av 13 ^^ hehe! (a)

nu ska jag se om bilddagboken funkar, allting hänger sig bara, men nu ska jag kolla igen, så vi hörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hej hej

tittar på fam anurlunda och har gjort sen s 1 :)



man fick veta i ett avsnitt att jörgen inte är din o din storbrors biologiska pappa, villket jag trode han var, träffar du din pappa ofta?, kände din mamma och jörgen varandra inan dom blev tsm??



kram på dig



ps, ikväll ska jag titta på dig på tv;D

2010-01-25 @ 16:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback