FARMVILLE

heeejsan allihopa (:

today vaknade jag vid 12. sen följde jag mamma & evelina till affären för att jag skulle köpa hårfärg. öjj förresten, jag har hittat hundringen som jag fick av mormor som jag tappade bort, eller, rättare sagt så var det evelina som hittade den och visste vart den var utan att säga nånting! jaja, men iallafall, jag köpte hårfärg. sen åt jag fruuukost. och nu sitter jag här (y) agnes, alexandra & vici är här också btw. idag vet jag inte vad det blir riktigt, kanske så blir det att knäppa kort på evelina, men hon är inte säker på att hon vill ändå fast hon sa det igår.

nä, nu måste jag kolla farmville innan mina ananas vissnar! :o
hahaha! xD vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback