GRATTIS

hej bloggen!

nu har jag slutat skolan för idag (y) klockan 11:10 fick vi sluta :'D det var najs! och vi började halv 9.. så vi gick alltså bara 2 ½ timme i skolan :o hade vi gått vanlig dag så skulle vi ha gått till 14:20 typ, fast det är inte så mycket det heller, och vi skulle också ha haft två timmars håltimme då ju (; jaja, men det är iallafall najs.. jag mötte förresten dagmamman och de små när jag skulle hem, dom hade varit på gympa (: det var evelina, oliv, isac & noel, men inte theo för han är hos farmor i väsa, men dom kommer nog kanske hit senare, när evelina har varit hos tandläkaren, kanske.. men iallafall, snart ska jag börja baka cupcakes för att evelina fyller år idag :'D<3 grattis! hon fyller 6 år, så hon har fått presenter på morgonen och sånt (: men men, vi får höras senare så ska ni få se bilder från när jag bakar ;) ha det bra så länge!

grattis evelina <3


Kommentarer
♥ Skriven av: anonym<3

Grattis till evelina<3



kan du ladda upp receptet på cupcakes??

2010-01-26 @ 16:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback