HEMMA IGEN

hejj (:

nu är vi hemma igen...suck! efter en lång, dryg och seg resa så är vi hemma igen.. ganska jobbigt faktiskt om jag ska va ärlig, hade hellre varit kvar i sthlm (; men man måste ju hem, tyvärr, eftersom det är skola och vanligt i morgon -.-

just nu är jag väldigt trött, jag somnade lite när vi var på väg hem i bilen, men inget innan, och vi var uppe till efter 1 igår natt och gick upp vid 11...haha, vi satt och spelade kort aslänge XD och vi körde nånting som hette "skitgubbe", och så om två personer la likadana kort så blev det nåt som hette "juck" eller "tvångsjuck" XD hahah! jag skrattade typ varje gång nån fick sånt där ^^ mest för att jag var trött och har sämst humor.. haha!

aja, men nu ska jag kolla massa bloggar och sen ska jag väl packa upp alla grejer...drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback