INTE LÅNGT KVAR

hello (:

nu sitter jag här och lyssnar på musik & äter kiwi (; jag kom hem för typ en kvart sen. idag när jag hade håltimme så gick jag & millah först till domus för att hon skulle köpa en grej, och sen gick vi hem till mig och kollade på new moon, åt popcorn, rostade mackor och drack o'boy (y) riktigt najs!

nu längtar jag verkligen till torsdag :'D bara 1 ½ dag kvar! i morgon slutar jag runt 14:15 och på torsdag får jag sluta efter lunch, alltså vid 12 (; så nu hade det ju varit bra om jag började tänka ut vad jag ska ha med mig och på mig på plåtningen (y)

ikväll ska jag iallafall på cirkelträning, finally! eller.. det är ju rätt jobbigt, men det känns bra efteråt, och plus att jag inte rör på mig ett dugg annars så...(; jag ska kanske börja simma sen..men bara kanske, för jag får eksem av kloret så jag vet inte.

men jag vet iallafall att nu ska jag läsa bloggar (; så vi hörs igen senare!


Kommentarer
♥ Skriven av: anonym-säger vi

Hej!



Lylligt dig att du ska till stockholm (är det väll?!)blir avis!!



Ha det bra, hejdå!

2010-01-19 @ 18:34:29
URL: http://moalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback