JAG HATAR ATT ÅKA SKIDOR

hej!

ja, rubriken säger allt.. jag HATAR verkligen att åka skidor! jag var ju med och åkte idag på gympan, och jag kan säga att jag gör ALDRIG om det! fyfan, jag och anna-lotta åkte, och när klockan var 12:45 så mötte vi jonas (gympaläraren) som sa att det inte var så långt kvar och att vi skulle åka till vi såg lillan (också lärare).. och när vi kom till henne så sa hon att det var typ mindre än halva kvar, typ bara 2 km... BARA!? men iallafall så åkte vi väl vidare, och det tog aldrig slut! det måste vara de längsta kilometrarna jag har varit med om! det tog ju evigheter tills vi var framme, och lite innan vi hade mött lillan så var klockan runt 13:13, och när vi kommer tillbaka till skidstadion så är den 13:30 :o och då var alla på väg ner till skolan igen! alltså, jag såg ut som en panda runt ögonen och mitt hår såg ut som mossa.. anna-lotta var alldeles röd/rosa/blå/lila om kinderna och snö fulla huvudet XD hahaha! och när vi kommer tillbaks och ska gå in i omklädningsrummet så säger jonas persson: "åh, har sminket runnit eller? XD". hahahha! jag & lotta började undra om vi var katter eller nåt med nio liv, för vi dog typ tre gånger.. typ...det kändes som det XD vi gjorde en video när vi åkte och höll på att "dö" och en när vi var på väg ner till skolan igen, och på den sista så sa lotta: "jag vet inte om jag ska vara glad för att gud lät oss leva, eller om jag ska hata honom för att vi fick lov att plågas så länge!" XD haha! vi kom typ 20 minuter försent till franskan, men det gjorde inget för gympaläraren hade ringt och sagt att vi skulle komma senare ^^ ah, och sen fick vi sluta tio minuter tidigare för att massa folk skulle med bussen, vilket betyder att vi bara hade franska i typ en kvart jag & anna-lotta XD alltså, ni har ingen aning om vad som hände där ute i skogen.. det var snö i ögonen, stora, feta snöflingor så man inte såg nåt! sen kunde vi inte vägen och trodde vi hade åkt fel (fast det hade vi inte). sen tog det aslång tid. det var kallt och blött. vi ramlade flera gånger och massa mer! fyfan för skidor alltså, jag förstår inte hur emma kan tävla i att åka skidor, haha XD jag och lotta ska till vasaloppet och ropa till alla som åker att dom är idioter! haha XD närå, men kanske^^

ja.. där har ni min dag...så nu tycker jag att jag förtjänar hårinpackning, ansiktsmask och en lååååååång dusch! fast det tar vi lite senare när jag har setat här ett tag ;P men ni får ha det bättre än mig! :'D hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: therse

ja ha jag ar det mycket jobbigare. jag tränar till cooper testet

2010-01-27 @ 19:45:05
URL: http://bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback