MAKKAPAKKA

hejhej (:

idag vaknade jag vid 11. egentligen ska jag försöka vända tillbaks dygnet tills skolan börjar på måndag, men det går inte så bra... jag somnar inte förrän vid 2 på nätterna och sover till 12 på dagarna ungefär.. :/ men men, jag har några dagar kvar att försöka vända tillbaks tiderna igen. anyways, nu sitter jag och typ kollar på tv...fast det är rätt dåligt, det är makkapakka XD haha! idag vet jag inte vad jag ska göra.. som vanligt...man kan inte vara ute för att det är så kallt och här inne finns det typ inget att göra. jag ska försöka göra en ny bloggdesign och färga håret idag iallafall, det är det enda jag vet typ (;


makkapakka ^^

nu ska jag kolla farmville så inte mina växter vissnar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback