MYCKET STÖRANDE

hejhej <3

för ett tag sen kom jag hem från farmor & farfar.. och sen dess har jag bara setat här, druckit varm choklad med grädde, kladdkaka och sallad ^^ riktigt tråkigt, eftersom jag inte har fått tillbaka smaken än...jag får panik på det här snart! det har varit såhär i precis en vecka idag. och om det inte går över snart så... ja, jag vet inte vad jag gör, det är liksom astråkigt att äta kakor, chips och andra goda saker.. eller, ärligt, att äta andra saker över huvudtaget är astråkigt.. och så kan jag inte andas heller när jag äter för att jag är så täppt i näsan typ hela tiden ;/ och eftersom man andas med näsan när man äter så måste jag andas med munnen...mycket störande! men, det är inget jag kan göra nåt åt, det är väl helt enkelt bara att vänta tills det går över. även om det går rätt segt tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback