TATUERING

hej!

jag har funderat på om jag ska skaffa en tatuering när jag blir äldre (; men jag kanske inte vill ha en som sitter kvar hela livet, utan en såkallad soft tattoo istället. den håller i ungefär 5 år, och det hade nog isåfall varit bättre med en sån för att jag vill ha en rätt stor på ryggen isåfall, fast inte hela livet dock. och den tatueringen jag vill ha är en sån som lisbeth salander har i stieg larsson filmerna ;P men det får vi allt se hur det blir med den saken ^^
här kommer iallafall en bild på tatueringen, inte den bästa eftersom bilden är tagen från trailern på flickan som lekte med elden. men men, här kommer den iallafall (;


ja, som sagt väääldigt dålig bild, men där ser ni iallafall helheten

nu ska jag kolla facebook, sen kanske jag sätter på nån film, vi får se, hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback