TIDSFÖRDRIV

Du heter: Amanda
Smeknamn: Manda/Mandy
Låt som när du är ledsen sörjer till: The Climb
Beroende av: Pengar
Vad tror folk om dig: Att jag är rolig? XD
Stämmer det: Haha, jaa
Vad får du oftast komplimanger för: Vet int
Vad säger du för att imponera på någon: Haha, brukar inte imponera på folk ^^
Hur imponerar man på dig: Vet inte
Brukar du skratta för dig själv: Hahaha, ja! Jag har inget liv!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Det var nåt kedjebrev
Var bor du: Älvdalen -.-
Trivs du där: Nej
Äger du några converse: Ja, självklart
Sprit, cider, vin eller öl: Cider (y)
Brukar du bli för full: Nejj
Är du allergisk mot något: Ja, många saker
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Antal timmar sömn inatt: 9
Brukar du komma i tid: Till vad? ^^
När mår du bra: När jag får pengar :'D
När blev du fotad senast: Idag, av Olivia
Hur känner du dig nu: Irriterad på grund av Theodor
Vanligaste färg på dina kläder: Svart..
Vad tycker du om fötter: Ew
Vad saknar du: Kompisar
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: O'boy
Rakar du benen: Jao
När brukar du oftast gå och lägga dig: De senaste veckorna, vid 2
Är du blyg: Ibland
Sysslar du med någon idrott: Nejs...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha, jag vet inte xD
Är du nöjd med ditt liv: Sådär
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Sover
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Många
Vad längtar du till: Tills jag blir rik (vilket jag blir...enligt mig)
Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har dom bästa vännerna som finns <3
Vad använder du för schampo: Disp
Hur gammal är du: 13.. snart 14
Tycker du om någon just nu: Ja
Gröna eller röda äpplen: Gröna
Gillar du golf: Minigolf :'D
Vilken tid gick du upp idag: Runt 11
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Japp
Är det okej att gråta: Ja?
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa allt jag vill ha & åka utomlands
Bär du glasögon eller linser: Inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nje
Har du piercing: I öronen
Vill du gifta dig: Nej
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Haha, jo visst, mästerkocken själv (H)
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Rätt så (;
Är du musikalisk: HAHA
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Jordgubb
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Vet inte, har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn eller choklad
Har du tandläkarskräck: JAAA!!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Beror på
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Ibland
Röker du: Nejje
Hur ofta tränar/motionerar du: Eeehhehe....
Senaste låt du hörde: 4ever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback