VANTAR

hej bloggish (;

nu har jag precis varit på sportaffärn, domus & ica och kollat efter vantar med linnéa & mamma, men vi hittade inga. antingen var dom fula, för små/stora eller inte varma nog. men men, jag överlever, det är inte akut att jag behöver vantar just nu, för jag är inte ute så ofta. det är ungefär bara till och från skolan som tar 10 minuter sammanlagt ^^ och så har jag ett par som jag bara använder när jag åker slalom (;

jao, nu ska jag måla topplack på mina naglar.. tyvärr så har jag inga lösnaglar ): men jag ska se till att skaffa nya tills vi ska till stockholm (; men vi hörs! <3

Kommentarer
♥ Skriven av: CAMILLA

tack för tipset! ;D

2010-01-14 @ 19:12:21
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback