Back on track!

Hejhej!
(Snodde rubriken från Fiffis blogg, kommer till det..)

Idag har jag inte gjort mycket annat än att ligga i sängen med min dator och lyssnat på musik! Rätt nice faktiskt. Imorgon är det som sagt Diggiloo, och hädan efter tror jag faktiskt att jag ska ta tag i mitt liv och göra nånting! Känns som att det börjar vara dags för det nu. Nu har jag sovit nästan halva sommarlovet så nu kan jag börja leva lite! Och min depression är nästan borta nu också.

Förresten, för er som undrar över Fiffis blogg, hon har gjort en ny nu som ni hittar HÄR.

Kommentarer
♥ Skriven av: Anna

på patricia wetterholms blogg har hon skrivit typ att hon gillade er i början men nu stog det typ: "men fyfan för vissa i den familjen alltså."

kan du inte berätta om det? om någon av er har gjort nått mot patricia eller någon i hennes familj? :)

2010-07-17 @ 09:50:59
♥ Skriven av: Anonym

hej :)

jag undrar varför ditt internet fuknar men inte linnéas som hon säger på sin blogg ?

2010-07-17 @ 12:16:13
♥ Skriven av: Nila

Underbart att Fiffi "still going strong!" Glad jag blir!

2010-07-17 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback