Favorit i repris

Hejhej!

Som ni ser har jag en ny header. Jag vet inte om jag kommer behålla den eller göra en ny, men den får vara där sålänge. Funderar på att göra om min bloggdesign HELT. Allting nytt med design och allt, men jag vet inte. Får väl bli en dag då jag har tråkigt.

Imorgon (eller idag eftersom klockan är efter 00:00) så ska jag och Linnéa till Väsa och va med Fiffi, ni vet Magnus haha! Vi ska ha en till "tjockiskväll". Vi kommer nog vara själva där hela tiden typ. Farmor och farfar är i fjällen och sen är det bara Danne hemma, men han lär väl jobba skulle jag tro. Så det kan bli niiice, och mycket damp! Ni får väl bilder och filmer under tiden (;

Vi har tänkt att göra en till "rulla fram" video bland annat, haha!

Ni får den förra här nere:


Kommentarer
♥ Skriven av: Tilde

Gör du headrar till folk ? ,kolla gärna min blogg KRAM

2010-07-07 @ 10:05:03
URL: http://juniiorss.blogg.se/
♥ Skriven av: lina

hahah gud jag trodde ni hade sånna där rumpor först men sen såg jag hahha :P

rolig video ^^

2010-07-07 @ 10:28:31
URL: http://annaalina.blogg.se/
♥ Skriven av: lina

+ fin header :)

2010-07-07 @ 10:29:00
♥ Skriven av: Sanna

Hon i blå kläder, är hennes rumpa äkta'+ Skitfin iallafall

2010-07-08 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback