Jag lever

Hej!

Jag har inte svarat på frågorna ni har ställt än. Men jag ska. Men alltså, just nu är det väääldigt mycket. Jag har först varit med kompisar flera dagar och på söndag kommer mamma hem, pappa och dom små åker, Rose-Marie Cotino-Karlsson och fyra av henne barn kommer. Vilket betyder att jag måste städa och baka cupcakes till dess. Och jag har inte gjort nånting av det! Men jag ska börja med det idag och sen fortsätta imorgon. Så om det inte gör nånting så svarar jag på alla frågor när jag känner att jag har tid? Jag vill ju svara på dom, för det är ju kul att se vad ni frågar, men jag har bara inte tid just nu mitt i allting. Så håll ut, det kommer bli mer uppdateringar och bilder här framöver, jag lovar.


Kommentarer
♥ Skriven av: Lea

snygggg bild!!!!

2010-07-23 @ 17:00:06
♥ Skriven av: Emelina

Detta kanske kommer låta lite konstigt, men; jäkla fina ögonfransar du har. :)

2010-07-23 @ 18:33:22
URL: http://thememelie.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

Sötnos på bilden där :o !

(LL)

2010-07-23 @ 21:03:45
♥ Skriven av: Anonym

Har ett bra tålamod så jag kan nog vänta ;) Btw, din frisyr är verkligen snygg! :D

2010-07-24 @ 10:34:12
♥ Skriven av: Anonym

jätte söt bild & håller med tjejen som oxå kommenterat fina ögonfransar :D

2010-07-24 @ 19:47:40
URL: http://johannabraandt.blogg.se/
♥ Skriven av: Nora

hej sin lugg ser jätteljus ut på bilden det var jättefint :) för övrigt så gillar jag din blogg jättemycket :D

2010-07-25 @ 06:51:55
URL: http://nooooras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback