My days

Hello!

Okej, nu har jag lagt ut två inlägg redan med bilder. Men det kommer mer! Jag ska berätta lite från den dagen när jag och Hanna sov på studsmattan, när jag, Hanna & Johanna badade i älven, när jag var på Eclipse och så ska ni får bilder till (;

Så, förra torsdagen så sov jag och Hanna på studsmattan iallafall. Vilket var svinkallt. Vi gick och la oss kanske vid 1 på natten. Sen låg vi vakna till efter 4 kanske ^^ Vi hade filtar att ha som "underlag" på nätet för att det inte skulle bli kallt underifrån. Men filtarna bara for runt och knölades ihop, så dom hjälpte inte så mycket, haha! Men men.. Dagen efter hade jag ont i halsen, hehe... Men förresten, när vi vaknade vid typ 11 dagen efter så var det aaasvarmt ute! Och vi låg liksom med duntäcken, filtar, tjocktröjor och mjukisbyxor! Så vi "slet" väl av oss kläderna och la oss och solade resten av dagen typ (;


På söndagen så kom Johanna till Älvdalen. Så då for vi ner till campingen och badade i älven. Vi badade med kläderna på oss, hehe. Och det var askallt. Så efter det har jag varit asförkyld, men det var kul när vi väl badade. Ni skulle ha fått en video på det, men youtube hade tydligen nåt fel så det gick inte att ladda upp den!

I onsdags så var jag på Eclipse i Mora. Och gud vad bra den var! Men visst, jag kan inte jämföra med böckerna, för jag har inte läst dom. Så de flesta tycker säkert att böckerna är bäst. Men jag tycker iallafall att filmerna är bra! Och Jacob är såå snygg!


Dagen innan midsommar så fick jag förresten en sminklåda av pappa. Fast egentligen är det en verktygslåda, men det går fan lika bra att ha smink i den! Inte världens bästa bilder dock..


Kommentarer
♥ Skriven av: lina

oj vad du hade smink hihi

fick du den av jörgen bara eller av tina också? :)

2010-07-05 @ 15:40:09
URL: http://annaalina.blogg.se/
♥ Skriven av: Emmelie

så, snyggt. Vet du var han har köpt den?



/tack för en bra blogg ;D

2010-08-09 @ 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback