My week

Hej!

Jag ska inte träffa nån idag iallafall, det regnar och är kallt ute så vi skippar det. Men nån frågade om jag kunde berätta vad jag har gjort de senaste dagarna, och jag kan berätta kort om varje dag.

Det började i tisdags när Johanna var i Älvdalen. Då var det jag, Johanna, Hanna, Samantha och Jonthe som va. Vi var väl typ bara på byn och cyklade runt och satt på olika ställen och hade damp?

På onsdagen så for alla vi som var dagen innan + Hampus upp till Nässjön och badade. Det var kallt, men det var kul. Sen när vi kom tillbaks på byn så gjorde vi väl inget speciellt.. Vi for typ hem till mig direkt och plattade håret bara för att mitt och Hannas hår blir allt från lockigt till frizzigt, hehe.

På torsdagen så var vi på såkallade Trevliga Torsdagen. Men sen for Hanna till Stockholm, Johanna for hem till Sveg och Jonthe till Mora, så då var jag, Samantha och Hampus resten av dagen.

På fredagen så var jag med Samantha och Hampus igen. Vi åkte hem till Anna-Lotta där dom hade Jutstock (en grej som deras familj ordnar) och var där ett tag innan vi cyklade ner på byn en stund innan vi åkte tillbaka till Lotta. Hahahah, och då hade vi en gosedjurshund med oss som fastnade i cykelhjulet! Men det går inte att förstå det roliga om man inte var där och såg det! 

Igår så for jag, Samantha, Hampus, Millah & Emma upp till Nässjön igen, men vi badade inte. Vi satt i slogboden och tände en eld och åt chips och godis typ. Men det var jättemysigt, vi ska nog göra det här i veckan igen (:

Ja, det var väl allt tror jag. Jag har tyvärr inga bilder, men jag ska be Samantha och dom att skicka bilder som dom har tagit så kanske jag visar er sen. Men nu ska jag sätta mig och svara på frågestunden (;

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Jag vill se svaren nu, kom igen skynda på Amanda, haha :d

2010-07-25 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback