Snabb update

Hello!

Snabb uppdatering. Vi bestämde oss för att vara kvar här en natt till. Annars skulle vi få stresstäda här och Fiffi skulle säkert missa bussen. Så det blir ännu en tjockisdag. Alltså jag känner att vi verkligen är äckliga. Vi äter bara färdigmat som man värmer i antingen ugnen eller mikron. Sen massa chips och godis. Och bara för det så fick Fiffi ett ryck och ville ut och gå. Så då gjorde vi det, och det kändes faktiskt bra efteråt, även fast det inte var så långt.

Ja.. Jag vet inte vad jag ska skriva mer just nu, jag ska väl hoppa in i duschen så snart Linnéa är klar iallafall, sen blir det väl att lägga sig nånstans och dö, haha :D

Kommentarer
♥ Skriven av: Nila

Hej! Vet att jag inte har med detta att göra egentligen. Men varför la Josefin Svensson AKA "Fiffi" ned sin blogg? Tycker den var jättebra men stödjer henne i det beslutet hon fattat.

2010-07-11 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback