Svar på en fråga

Kommer ni vara med i Familjen Annorlunda igen?

Nej, det kommer vi inte. Familjen Norrström blir med igen, men varken vi eller Wetterholm från förra säsongen. Men det är nästan lika bra, det är ju rätt jobbigt att vara med och ha en kamera i facet 10 veckor i sträck. Sen så har vi inte så mycket att visa heller. Visst, det finns saker att visa, men vi har ju redan visat det som dom vill se en stor familj göra. Alltså vardagliga sysslor som tvätt, mat, handla, städa osv. Och det som dom vill att vi ska göra är ju egentligen inte sådant som vi skulle göra i vardagen egentligen. Ofta att en 10-barnsfamilj åker till Turkiet liksom.. Naah, inte direkt. Sen finns det ju en massa annat som vi inte skulle ha gjort i normalt fall.

Det som Mirka och hennes familj gör i motsats till oss är väl att dom är ofta ute på utflykter med sina barn och gör mer saker med dom. Vi hinner nästan aldrig umgås alla samtidigt. Vi åker inte ut på utflykter för skojs skull bara sådär, men det gör familjen Norrström.

Alltså, egentligen så spelar det ingen roll om vi hade blivit med eller inte för min del, för jag hatade att synka till exempel. Och har man inte ett bra team som man kommer överens med så är det inte kul att "plåga" sig igenom 10 veckor där man måste umgås med dom. Vi hade ett jättebra team första säsongen, vilket gjorde det roligare att spela in och göra saker, men nu senaste var det inte lika kul. Vi fick till exempel en ny filmare och ljudtekniker av någon anledning. Våran första filmare i säsong 2 fick Wetterholm av nån anledning /:

Sånna saker gör det svårare att visa en bra sida i tv. Sen är det ju typ som ett schema som man måste följa. Filmdagarna är långa och jobbiga. Och råkar man då ha ett "dåligt" team så blir det ännu sämre tv.

Jag vet att det är Mirka och dom som blir med igen, och sen är det en mamma som heter Madeleine Ilmrud som är typ 27 år och har 7 barn.. tror jag att det var, men den tredje vet jag inte.

Oj, vad långt inlägg det här blev märkte jag.. Men det är så det ligger till iallafall. Jag tycker bara "synd" om tv4 som får färre tittarsiffror nu när inte vi är med, haha (;

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

hej amanda, jag diggar verkligen din blogg

men jag undrar en sak som jag gärna vill ha svar på .



är inte jörgen din riktiga pappa?

vem e de då och träffar du honom ibland?

<333333333333333333333333

2010-07-03 @ 01:22:59
♥ Skriven av: Nila

Det var ju synd att ni inte skulle vara med i den kommande säsongen(3). Blir till att hitta något annat program att se på måndagarna i fortsättningen.

2010-07-03 @ 08:05:26
♥ Skriven av: Anonym

ja du har rätt,dom får färre tittarsiffror. Givetvis kollar jag endå,men lixom inte lika roligt om inte ni är med måste jag erkänna. Jag tycker det inte spelar någon roll om ni inte "gör" massa när dom filmar,det är ju kul att se erat vardagliga liv lixom,hehe. Jag älskar barn,även om jag är ett själv haha men alltså småbarn. Typ 1,2,3 åldern. Men jag har inga småsyskon://. Synd är det! så du ska veta att även om du kanske tycker det är jobbigt ibland finns det dom som önskar dom hade yngresyskon. Du är lyckligt lottad:))))))

2010-07-03 @ 10:28:40
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Jag har en fråga , svara på den är du snäll -:



När börjar familjenannorlunda?



Ps: Följer din blogg dag efter dag!

2010-07-03 @ 10:49:49
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: lina

åh vad tråkigt att ni inte ska vara med :(

ni var dom bästa roligaste och dom man mest väntade på att få se...

märsta är inge roliga tycker jag.

men har en fråga när börjar det? :)

2010-07-03 @ 11:16:01
URL: http://annaalina.blogg.se/
♥ Skriven av: Fanny

Jag kommer sakna att ni inte är med. Ni va typ min "favvo familj" Ni va som roligast eller vad man ska säga? :)

2010-07-03 @ 11:33:06
URL: http://lillafunnybunny.blogg.se/
♥ Skriven av: janina

åååh, jag längatde alltid tills ni skulle synas;

2010-07-03 @ 15:45:24
♥ Skriven av: Adina <3

faan också!

asså det var ju ni som var bäst i hela serien!

man satt lixom och vänta tills att älvdalen börja, ville bara att du/ni skulle veta det! <3 haha! synd! förresten sminkar du grymt fiint, och tar skitfina bilder :D



checka in min blogg vett ja! <3 :)

2010-07-03 @ 16:52:58
URL: http://www.gulligaflikkan.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Marie Kylén

Det var synd att höra att ni inte kommer med :(

Var det för att ni inte ville,eller tyckte dom att ni hade gjort erat?

Kommer absolut inte bli detsamma i programmet..

kram

2010-07-03 @ 17:00:42
URL: http://babymyz.blogspot.com
♥ Skriven av: Sandra

Vad synd:(

Det var tp bara er familj som var rolig att kolla på. Fat jag kan förstå att ni kanske tkr att det är gtanska skönt. Kolla gärna in min blogg!

2010-07-03 @ 22:06:09
URL: http://www.saandrizz.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Anonym

Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :(

Det blir så himmla tråkigt. Börjadce se familjen anurlunda nu säsong 2 eftersom att jag tyckte att din familj och familjen wetterholm var så roliga att se på !

För oss tonåringar så är det ju kul att se på meniskor i våran egen ålder och hur det är för dem att leva... BLÄ

Kommer verkligen inte se den här sesong :@@@@@@

GAAAAAAH JAG BLIR SÅ ARG!

2010-07-04 @ 12:39:34
♥ Skriven av: Miranda M.

Hej! fin blogg! ;)

2010-07-04 @ 13:44:58
URL: http://mirandaland.blogg.se/
♥ Skriven av: lovisa:)

Åh, vad tråkigt. Nu vill jag inte titta på nästa säsong längre ;)

2010-07-04 @ 20:55:03
URL: http://luluwaj.blogg.se/
♥ Skriven av: mee

Synd att ni inte är med, men förstår att det kanske är så roligt att filma mer. Förstog nästan att Mirka skulle få vara med eftersom de fått lilla Nellie. Har hört att Carlsson (trillingfamiljen) skulle få vara med, men det var så länge sedan så det är väl inte så troligt.

2010-07-04 @ 22:18:25
♥ Skriven av: Anna

Åh vad synd att ni inte är med i den nya säsongen :(((( Nu är det inte alls lika roligt att titta på familjen annorlunda! Eran familj var Bäst!!!

2010-07-05 @ 12:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback