Tjockiskväll x 5

Hej!

I onsdags (OMG, redan en vecka sen) som sagt så var jag, Linnéa & Fiffi i Väsa. Jag och Linnéa kom väl dit vid klockan 16 och då började vi göra mat typ direkt. Det blev köttbullar, pulvermos och sås. Sen gjorde vi väl inget speciellt tills vi åkte på byn och köpte frukost, godis och hyrde film. Det blev Case 39 som vi såg senare på kvällen. Den var asbra! Jag & Linnéa gjorde en videoblogg typ mitt i natten efter att vi hade sett klart filmen, men hon har fortfarande alla bilder och filmer i sin kamera, så det kommer senare.

Vi hittade Iprengubben på Domus

På torsdagen gjorde vi väl inget speciellt heller, förutom att ÄTA. Förresten på kvällen for jag och Fiffi på Boggberg. Haha, och inga kommentarer därifrån..

Fredagen, lördagen och söndagen såg väl typ likadan ut. Vi åt pizza som man värmde i ugnen eller lasagne som man värmde i mikron. Vi låg på våra madrasser i vardagsrummet som var fulla med chipssmulor. Vi lyssnade på musik. Typ inget annat hände. Men vi skulle ju uppnå maximal tjockiseffekt så, hehe.. Men ärligt så fick vi ett ryck och var ute och gick en stund för att vi kände oss så äckliga och när vi kom tillbaks så tog vi en varsin dusch.

Men okej, en sammanfattning. Vi gjorde inte ett dugg egentligen. Vi var bara där i huset och gjorde ingenting, förutom att äta och kolla på tv hela nätterna. Men det var nice! Fler bilder och nån video kommer så fort Linnéa har laddat ur sin kamera. Men tyvärr blev det ingen till "rulla fram" video, för när vi skulle göra den så regnade det ute..


Kommentarer
♥ Skriven av: Felicia

kolla in min blogg!:)

2010-07-14 @ 19:49:20
URL: http://alexandrafelicia.blogg.se/
♥ Skriven av: MAGNUS

HAHA OMG "uppnå maximal tjockiseffekt" UAAAH Älskar dig cp. Och boggberg ja, inga kommentarer.... Hoppas mormor inte blir sur över strumpbyxorna. Och kom ihåg att nästa boggberg ska saxen med!!

2010-07-14 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback