Tuesday

Hello!

Nu har jag kommit hem från byn då jag har varit med Hanna, Johanna, Jonthe och Samantha. Vi har väl dampat och cyklat runt på byn som vanligt. Men exakt vad vi har gjort säger jag inget om. Ni får väl bilder senare när Johanna har skickat dom till mig (;

Förresten, imorgon kommer jag vara ute hela dagen också, så vafan, vi förlänger frågestunden tills på torsdag så svarar jag på alla frågor då? Klicka här för att komma till inlägget!

Men nu ska jag gå och äta innan jag dör, hejdå ^^


Kommentarer
♥ Skriven av: johanna

haahaa omg har så sjukt fina bilder ;) <3<3

2010-07-20 @ 22:59:43
URL: http://johannnagruundin.blogg.se/
♥ Skriven av: felle

asså... ofta man skriver något men sen int gör det....

2010-07-23 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback