Förkyld

Hejhej bloggen!

Sorry för låg uppdatering, men jag dör. Känslomässigt. Jag är asförkyld och har bara legat i sängen hela dagen. Jag orkar inte göra nånting nästan. Halsen värker och näsan rinner eller är igentäppt. Men jag tror att det kan bero på att jag badade med Hanna & Johanna i älven i förrigår. Och det var ju inte direkt varmt i vattnet. Så det beror väl på det.

 

Idag har jag iallafall kollat på Twilight och New Moon, för imorgon ska jag på premiären av Eclipse. Jag såg väl klart New Moon för en stund sen, så nu ligger jag här och lyssnar på musik.

Förresten så ska jag ladda ur systemkameran så ni får se några bilder från igår. Sen kom jag på att jag måste fixa headers åt tre stycken.. Får se om jag orkar med det senare idag eller nån annan dag i veckan. Men nu ska jag gå och snyta mig iallafall, hoppas ni mår bättre än vad jag gör!


Kommentarer
♥ Skriven av: Fia

Gör du header åt andra???

2010-06-30 @ 08:08:41
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Längtar tills du lägger in bilderna X )

2010-06-30 @ 14:59:25
URL: http://tildesand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback