God morgon

God morgon!

Nu är klockan mycket igen. Och jag har inte sovit. Jag sov till 15:48 på dagen idag, och jag är inte trött. Så... jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik då alla dissade mig på msn ^^

Millah var här en stund förr idag.. eller natt kanske man ska säga? Vi kollade på film, åt godis och hade damp! Hon cyklade hem halv 5 nu på morgonen... hehehe..

Imorgon... eller idag... asså, nu blir det här förvirrande. Klockan är ju efter 12, så då är det ju tektiskt sätt söndag. Men jag har fortfarande lördag eftersom jag inte har sovit nåt än. Så låt oss säga att det fortfarande är lördag (:

Så imorgon ska mamma & pappa fara till Borlänge och hämta hem Matilda - Theo. Plus att Hillevi (mammas kusin som är lika gammal som Matilda) också följer med och är här en vecka.. Alltså jag kommer dö. 6 pers som jag inte har sett på flera dagar kommer hem och stör mig! Jag kommer inte få sova i Lovisas rum sen heller.. buhuu! Jag har sovit där sen dom for bara för att få ett mörkt rum (då pappa inte har fixat rullgardinen i mitt rum än) där ingen kan störa mig när jag sover hela dagarna.

Okej, intressant vetande. Men jag har inget bättre för mig just nu. Jag ska väl ändå pallra mig i sängs snart.. Så vi säger "god morgon" istället för "god natt" så hörs vi senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback