Lite frågor och svar

Ska inte du ha frågestund snart?
Jo, jag har funderat på det. Men jag tar nog det när jag fått sommarlov (;

Vart tog dina fina naglar vägen?
Tack för att du tycker att dom är fina! Men jag har inte haft tid helt enkelt, och sen har jag inte haft någon inspiration direkt heller. Men jag ska göra nya nu till skolavslutningen faktiskt.

Hur lägger man in headers?
Kolla http://www.designadinblogg.se/, där finns allt man behöver veta!

Hur långa är dina skoldagar?
Mellan 5-7 timmar typ.

När har du skolavslutning?
På tisdag (:

Hur gammal var du när du började sminka dig?
Jag gick i 6an. Alltså 12-13.

Läser du Dessies blogg och trivs du med din längd?
Nej, jag läser inte hennes blogg. Och ja, jag trivs med min längd (:


Kommentarer
♥ Skriven av: Levve

Hej!!!

Gillar du kaffe jag gissar på att du int gör det

fin blogg<3 :D

2010-06-09 @ 18:29:01
♥ Skriven av: Anonym

Läser du paows blogg eller kissies blogg? :)

2010-06-09 @ 21:55:17
♥ Skriven av: Tove

Läste på din mammas blogg att ni blivit tillfrågade att vara med i säsong tre av familjen annorlunda, har ni tackat ja eller nej?

2010-06-09 @ 23:27:46
♥ Skriven av: AAalice

Tack för svar om naglarna:)<33

lägg gärna upp en bild på dom då!

2010-06-10 @ 17:46:20
♥ Skriven av: Anonym

hej!

vill börja med att din blogg är jättefin & bra!:)

jag har två frågor och dom lyder såhär..

1: Hur lång är du?

2: gillar du Justin bieber?



jag älskar nämligen justin bieber själv,och undrar vad du tycker.

vore kul med svar,och tack i förhand:)

2010-06-11 @ 12:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback