My day

Hello!

Gud vad varmt det är ute nu alltså! Ashärligt!

Imorgon är det sista skoldagen för den här veckan, och dessutom nattvandring imorn kväll! Wohoo! Nu är det bara att tänka över vad jag ska ha för kläder och packning.. Och vad för ryggsäck... *suck*

Men det kommer nog bli kul iallafall, bara jag inte blir så himla trött, jag ska se till att ha en monster med mig eller cola eller nåt som man får energi av (;

Annars då? Nästa helg bär det nog av till Borlänge för att köpa skolavslutningskläder. Hoppas bara att jag hittar nåt...Annars blir det svårt.

Nu ska jag gå och ta mer glass, ha det bra!


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

varför ska du gå nattvandring?

2010-06-03 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback