Svar på frågestunden, del 2



Är du kär i någon just nu?
Ja..

Vilka delar/har eget rum?
Mamma & pappa delar
Alex har eget
Jag & Linnéa delar
Matilda & Lovisa har egna
Evelina & Olivia delar
Theo, Isac & Noel delar

Ska ni vara med i familjen annorlunda 3?
Vi vet inte vilka som kommer med

Använder du stringtrosor? Om du gör de när började du med det och varför?
Haha, nej det gör jag inte.

Skulle inte någon av dina syskon kunna gästblogga nån gång?
Skulle dom säkert kunna

Tycker du att du är mogen?
Jadå

Vad gör du helst på fritiden?
Sitter vid datorn

När du var på Lady GaGa köpte ni löshår, visst? Men kostar inte det typ 700/st och ni köpte för att använda en gång?
Vi köpte det inte för att endast använda på konserten heller! Vi använder det annars också ju, haha!

Hur många vänner har du på bdb?
424

Vilket av alla år du har levt tycker du har varit roligast?
Slutet av '08 och hela '09.

Alex, hur är han? Typ pratar ni med varann mycket?
Haha, jag vet inte, han sitter jämt på sitt rum vid datorn. Så vi pratar nästan aldrig med varann.

Hur mycket pengar har du typ nu?
47,50 på mitt kort ^^

Har ni något husdjur, isåfall vad?
Två kaniner, Pancakes & Sotis


Har ni haft något husdjur förut, isåfall vad?
Tre kaniner förut också.

Tittade du på bröllopet i lördags?
HAHA, nej

Vad har du för nån skolväska? Kan inte du ta kort på den någon gång?
En Louis Vuitton som jag köpte i Turkiet, alltså en fake. Haha, det kan jag väl.

Vad är det finaste namnet du vet?
Elora

Läser du Kenzas och Fokis bloggar? Isåfall vilken är bäst och varför?
Ja. Jag tycker nästan att Fokis är roligare.. Hon har roligare bilder än Kenza faktiskt.

Har du glasögon på riktigt eller har du bara det när du tar kort?
Jag har inte glasögon på riktigt nej. Jag använder dom bara för att jag vill. Det är liksom ingen styrka i dom.

Kommer ni vara med i Familjen Annorlunda denna säsongen också?
Vi vet ingenting.

Hur är din vardags sminkning?
Foundation, puder, rouge. Ögonskugga, eyeliner, kajal, mascara. Ögonbrynspenna och läppglans (ibland).


Vem är din idol/förebild?
Lady GaGa

Är din hårfärg din naturliga hårfärg?
Nejs

Vad är det bästa med att ha en stor familj?
Jag har inget bra svar på den frågan faktiskt..

Vad gillade du mest med att vara med i Familjen Annorlunda?
Sponsringen, haha!

Vilken av de andra familjerna i Familjen Annorlunda "gillar" du?
Wetterholm från den senaste säsongen. Cotino-Karlsson från första.

Kan inte du baka fler cupcakes, så att man kan lära sig lite mer hur man gör?
Jag vet inte varför jag inte gör det lika ofta längre. Jag har inte haft tid. Det är samma med lösnaglarna, har inte haft ork eller tid.

Vem gillar du bäst i familjen Wetterholm & Norrström, om du får välja 2 eller fler från varje familj?
Janelle, Corrinda och kanske Patricia. Haha, i Norrström vet jag inte ^^

Hur ska en kille vara för att du ska gilla honom?
Äkta

Vet du vilket program du ska gå på gymnasiet sen?
Nej

Kamera teamet som filmade dig och din familj, hur många personer var de i det och vilka åldrar var det mest?
Det var 3 personer i varje team. Men åldrarna varierade.

När fösta säsongen kom ut, var du närvös att folk i skolan skulle säga något?
Nej, jag visste att dom skulle göra det. Dom visste ju redan om att vi var på tv liksom.

Blev det en stor grej i Älvdalen när Familjen Annorlunda börade sändas?
Nej, inte direkt. Det har varit större med Larz Kristerz och Team Stefan..

Vem utav dina syskon är du närmast?
Linnéa


Är du nöjd med ditt utseende?
Ibland, ibland inte.

Finns det någon händelse i programmet som du skäms över, eller finns det någon grej som någon i din familj sa som kanske var lite pinsamt?
Haha ja, alla gånger jag synkade eller när vi var i Turkiet och jag gjorde det utan smink ^^

Kan inte du lägga ut flera videoinlägg på din blogg?
Flera? Jag har inte ens gjort något, haha!

Har ni blivit tillfrågade om att vara med i seaong 3 av Familjen Annorlunda, undrar bara.
Jao, men vi vet inte vilka som blir med.

Lägger du till alla på facebook?
Nej, bara dom jag känner.

Kan jag få se en bild på Matilda?
Syster eller min kompis? Haha, jag antar att du menar syrra så, varsågod!


Vad heter din skola?
Älvdalsskolan

Vad är det bästa med dina syskon? Börja med Alex osv.
Haha, jag försökte men jag kommer inte på nåt till alla ^^

Vad är roligast, blogga eller läsa bloggar?
Det beror på

Vilket är ditt älsklingdjur?
Jag tycker inte om djur

Tycker du att ditt rum är snyggt?
Haha, nej

Hur ser ditt rum ut?
Ljusgula tapeter, affischer på väggarna. Två sängar, ett skrivbord, en hylla och en garderob.

Hur mycket pengar får du i månadspeng?
Får inte månadspeng

Hur mycket pengar brukar du spendera på en vecka?
Ingen aning, beror väl på om jag ens har pengar (;

Jag undrar om du kunde göra en sminkvideo eller något, för jag undrar hur du sminkar dig!
Kan försöka fixa en nångång.

Är du oskuld?
Ja

Jag undrar om du använder baddräkt eller bikini?
Bikini helst

Beskriv dig med tre ord
Rolig, snäll, cepe :D

Vad har du för stil på texten?
Georgia

När fyller du år?
1 februari

Reseönskemål?
USA, Thailand

Är du 95a eller 96a?
96a

Tycker du att det var mer roligt än jobbigt att spela in Familjen Annorlunda?
Fifty fifty

Om du fick välja. Skulle du då vara en häst eller en get? Jag skulle lätt valt geten. De är ju assnygga.
Hahaha, wtf? Men jag säger också geten isåfall, haha!

Om du bara får säga ja eller nej, skulle du då säga att du var känd? Säg gärna varför också.
Ja. För att folk känner igen mig (och min familj) om man är någonstans.


Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Varför har Matilda och Lovisa egna rum och du och Linnéa delar fast ni är äldre?

Grym blogg!

2010-06-26 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback