The nattvandring

Hej!

Nattvandringen nu då. Nu ska jag berätta lite mer detaljerat.

Vi kom upp till sporthallen 21:30. Sen började vi gå in i skogen typ tills vi kom bort till Nybolsvägen. Sen for vi upp till Skärklitt. Alltså dit har vi gått varenda jäkla år från 1an till 6an, så man trodde kanske att man skulle få slippa det nu också, men nej, vi skulle upp dit. Sen hade vi paus däruppe innan vi fortsatte till Björnberg. Där hade vi också paus. Sen kom vi till slut bort till "porfyrområdet".. Jag vet inte exakt vart det var, men om man fortsatte åt ett håll så hade jag vetat. Men men, sen började det bli askallt där vi hade nattvilan. Så vi gick bort till eldarna, men där var det typ fullt hela tiden och all rök blåste på en. Så jag fick låna tröja och jacka av Seren. Så sammanlagt hade jag ett linne, en tröja, en fleecetröja, en tjocktröja och en jacka, och ändå frös jag nästan ihjäl. Kändes det som. Sen hade jag leggins och ett par träningsoverallsbyxor. Och mössa, vantar och converse. Men det var inte varmt alltså, folk satt med filtar och allt möjligt, utom Felix som gick i t-shirt! Jag fattar inte hur kan kunde, men han var lite hyper också, han hade druckit en monster.

Iallafall, sen vid kvart över fyra på morgonen så började vi gå hemåt igen, så vi var framme halv 6. Och då slängde jag och Anna-Lotta oss på gräset och ringde efter skjuts. Så pappa kom och hämtade mig innan han for på jobbet och sen blev det en dusch, datorn en liten stund och sen sängen!

Tyvärr har jag inga bilder, men jag ska fråga Millah, Emma, Mantha och Lotta efter bilder sen.


Kommentarer
♥ Skriven av: samantha

du skulle setat hos mig..

jag hade det varmt hela tiden ;)

2010-06-04 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback