Behöver inte läsas

Hejsan!

Bara så ni vet, det här är det jag har gjort idag i skolan när vi har haft massa damp, så ni kanske inte fattar allting, så ni måste inte läsa det ^^

Nu är jag hemma från skolan. Seriöst, jag trodde att det här skulle bli en lång och tråkig dag, haha, men istället så hade jag, Lotta, Millah, Hampus, Adam och Felix asmycket damp! Haha, det var längesen jag har skrattat så mycket alltså! Det började på matten när jag och Lotta.. gjorde nåt? x) Sen fortsatte det tills vi slutade typ. Och på högstadiet får man egentligen inte kvarsittning, men ändå har jag lyckats skaffa mig en :o Det var på SO:n som vi bara satt och skrattade konstant så det var därför, och så fick vi stanna i 10 minuter.. Och sen kom Felix på att han skulle va "duktig" eller nåt, så han frågade Jörgen (läraren) "Haru skjutit nån brinde då?" (brinde = älg på älvdalska). Och så äre en lärare på Höjden som heter Lars Lindås, och så brukar vi kalla han för Lars Brindflås, så då började vi asgarva bara för det, liksom "brinde - brindflås" ^^ Sen på svenskan skulle vi skriva sagor, och så skrev Hampus om en "monster kowsa" (hans påhittade djur) som hette Mohammed Ali Kanali Finali Korry! Hahaha! Det här var den roligaste dagen på länge! Jag älskar våran klass, för vi är nästan aldrig seriösa på nånting, alla andra klasser är så strama och kan aldrig göra nåt litet oseriöst, men bara för att vi gör massa sånt så "hatar" alla lärare oss x)

Kommentarer
♥ Skriven av: natta :))

jag har en fråga nu igen :D

hur gör man sådär.. när man skriver ett namn t.e.x och då blire grå text och om man trycker där så kommer man till deras blogg? hur gör man så? ;) Tacksam för svar! <3

2010-03-15 @ 16:52:01
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
♥ Skriven av: Julia

vad heter sminkbloggarna du läser

2010-03-15 @ 17:46:54
♥ Skriven av: Elina

haha, låter som en rolig dag, våran klass är lika konstig x) alla lärare hatar vår klass också xD

2010-03-15 @ 18:17:20
♥ Skriven av: Amanda'

fett fin text i din header! har du gjort den själv ? =)

2010-03-15 @ 21:24:53
URL: http://aamandasss.blogg.se/
♥ Skriven av: Lotta

Det började på engelskan när hampus rövpennade mig och jag ramlade av stolen faktiskt XD

2010-03-16 @ 18:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback