God Morgon

God morgon!

Idag börjar vi skolan igen efter ett härligt sportlov.. Och det är en grej som inte är så rolig som händer idag, men jag tänker inte berätta vad det är. Men iallafall, nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att klockan ska bli mer än vad det är, så jag kan gå nån gång ^^ Alltså, jag vet inte varför jag går upp så onödigt tidigt xD Jag får liksom asmycket tid över som jag inte vet hur jag ska fördriva, haha! Fast idag var tanken att jag skulle ställa min mobil på alarm tidigt eftersom jag trodde det skulle bli jättesvårt att gå upp, men sen vaknade jag och var inte alls trött, haha, så då vare ju bara att gå upp ändå (:

Aja, men jag ska väl gå och borsta tänderna nu.. Vi hörs kanske när jag kommer hem på håltimmen, annars blir det när jag kommer hem!


Kommentarer
♥ Skriven av: tranaaaaa

MOhahaha, äre att träffa, ****** `? (6) <3

2010-03-09 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback