Karlstad, here we come

Hej allihopa!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Jag borde egentligen inte sitta här, för jag måste börja packa. För vi ska nämligen till Karlstad idag, och bussen går 15:30. Vi får en egen buss utan massa folk.. eller, det blir ju massa folk om vi ska åka med den, hehe ^^ Men tillbaka till ämnet, jag har inte packat ett dugg eller börjat funderat på vad jag överhuvudtaget ska ha med mig. Datorn vet jag redan, och kläder förstås, men sen har jag ingen aning. Det är ju iof bara över en helg, men ändå. Jag fick iallafall sluta klockan vid 11:40 (lunch) i skolan idag, så det var nice. Så sen dess har jag ätit och setat lite vid mammas dator.

Igår när jag satt här och skulle göra en grej på bilddagboken så dog min dator, så därför skrev jag inte nå mycket, men det var inte så mycket mer som hände ändå, mer än det som jag skrev. 

Fast nu måste jag börja tänka över vad jag ska packa, så vi hörs senare, när jag har kommit till hotellet. C ya!

Kommentarer
♥ Skriven av: agnes

vad heter du på bilddagboken?



2010-03-26 @ 13:27:46
♥ Skriven av: Nicole

Om datorn åker av ofta så kan det bero på att fläkten inte klarar av att kyla ner processorn! Känn om den är varm när den åker av.. brukar ofta vara problemet till datorer som åker av, av sig själv!

2010-03-26 @ 14:40:37
♥ Skriven av: Lisa

Gud så fin blogg! du är duktig på att ta kort,vad använder du för kamera :) tacksam för svar.



Kram/Lisa<3

2010-03-26 @ 16:12:40
URL: http://dahl.blogg.se/
♥ Skriven av: Felicia

Min dator gjorde detsamma, men sen fick jag en fläkt, vet inte var det e köpt för jag fick den när jag fyllde år. men jag e glad för den, för datorn blir inte sådär kokhet. den kopplas in i datorn och går på det batteriet. Om jag är utan min sån fläkt nu så märker man efter 5 min att den e varm :)



hoppas att mitt tips lät bra för dig :P

2010-03-26 @ 19:25:17
URL: http://feliiciijjaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

du har inte bloggat på ett tag nu...



blogg i bilder och ord(:

2010-03-28 @ 14:53:33
♥ Skriven av: Frida

Ni var hur bra som helst i Familjen Annorlunda!

Jättefin blogg, kolla gärna in min :)



2010-03-28 @ 20:00:10
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback