Solen skiner!

Hej allihopa!

Idag skiner solen och det är jättevarmt ute, verkligen! Snart kommer Hanna hit, och vi ska nog ta modellbilder, så jag ska sminka henne och sånt, roligt! Jag skulle egentligen har gjort det med Lovisa tidigare idag, men sen ångrade vi oss.

Nyss så har jag varit ute och tagit lite bilder på Isac & Noel när dom plaskade i slaskvattenpölarna, haha! Så dom kommer upp här på bloggen lite senare när jag har laddat ur kameran (;

Men nu ska jag gå ut i solen och fortsätta vänta på Hanna, vi hörs senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: nathalie :)

bilderna du ska fota med hanna , är det med en system kamera? :D

2010-03-20 @ 14:30:47
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
♥ Skriven av: Emma :)

när ni tar modell bilder använder ni system kamera?;) + när ni var med i familjen annorlunda sponsera tv er mycket?

2010-03-20 @ 15:31:09
♥ Skriven av: Anonym

kan du säga te din syster matilda ifall hon kan blogga? hon gör typ aldrig de;S

(:<3

2010-03-20 @ 18:27:06
♥ Skriven av: hilma

var det inte kallt för hanna? XD

2010-03-21 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback