Mora med skolan

Okej, hej igen!

Igår så var jag i Mora med skolan. Vi skulle på rättegång och Zorn gården. Det var två rättegångar vi skulle på - en om bedrägeri och en om grovt rattfylleri. Båda var astråkiga, man fattade typ ingenting. Haha, men en grej var kul, och det var att först så kurrade Millahs mage rätt högt, sen gjorde Emmas och sen min, och det hördes asmycket så vi höll på att få ett skrattanfall mitt i rättegången (; Hade nog inte varit så bra, hehe.. Men sen iallafall, när vi hade kollat på båda så fick vi gå och äta vart vi ville, så jag & Millah gick till Sibylla ^^ Sen fick vi gå runt i affärer och sånt. Så inne på Cubus köpte jag två nagellack och ett läppglans (: Och så köpte jag godis på.. öhm... nån affär som jag inte vet vilken det var, haha *senil* x)



Men sen iallafall, när klockan var typ fem i ett så skulle vi gå bort till Zorn gården och vänta utanför... Och då gjorde vi det, och det kom inga fler, så då gick vi typ in dit och så kom vi försent bara för att vi väntade och inte visste vart vi skulle.. Men när vi väl var där inne så var det väl ganska intressant, ganska. Roligare än på rättegångarna iallafall (:

Sen på bussen tillbaka var det otroligt mycket damp alltså! Fast det var roligt, för oss.. Kanske inte för dom andra, men vem bryr sig? Haha!

Men nu ska jag gå och äta, kommer snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback