Friluftsdag imorgon

Hejhej!

Imorgon är det friluftsdag, till Fjätervålen! Wiiho! Det kommer nog bli najs tror jag. Jag ska iallafall va med Emma där :) Millah & Lotta ska inte dit, för dom kan inte åka. Så för dom blir det att ut och gå på förmiddagen och så ska dom bada på eftermiddagen.. Tråkigt! Men iallafall, jag har typ bestämt allt jag ska ha med mig imorgon, men jag vet inte hur jag ska få med mig allt bara.. Hm, jag ska bära mina svinlånga skidor, mina stavar, väskan med pjäxor och hjälmen och sen en till väska med matsäck... Herregud, jag får tvinga pappa att skjutsa mig till busshållplatsen som ligger inte ens 100 meter från mitt hus, haha! Eller så ska jag visa att jag är "bäst" och bära allt själv ändå, vi får se hur jag gör, det kan bli intressant, hehe...

Vi kommer åka från busshållplatsen 08:10 och komma hem igen runt 17:00! Jag kommer somna! Haha, efter en hel dag med slalomåkning så lär jag bli rätt trött..

Jaja, vi får se hur det går imorgon, jag ska iallafall försöka ta lite kort.. Fast det kommer isåfall bli med min mobil, men det får lov att bli så. Jag har inget bättre, för nu har ju Linnéa förstört displayen på sin kamera så den kan jag inte ha...

Kommentarer
♥ Skriven av: johanna

haha ni har iaf tur att ni får åka lite senare , vi i min skola va på hovfjället så gick bussen kl 05:00 haaha. & vi va hemma ca 20.00 riktigt kul faktiskt! HA SÅ SKOJ :D

2010-03-24 @ 16:48:37
URL: http://johannabrandt.blogg.se/
♥ Skriven av: Anonym

idag har jag varit på friluftsdag och åkt slalom.

kram

2010-03-24 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback