De bästa svenska filmerna som finns

Hej bloggen!

Dålig uppdatering idag, men jag har sträck-kollat på Millenium Triologin, vilket tog ungefär 7 timmar och 25 minuter ^^ Jag började kolla på den första vid 10 i morse, och alldeles nyss var den sista slut. Rätt chill dag faktiskt.



I morgon är det skola... Jag lär knappast komma upp lätt i morgon bitti skulle jag tro. Jag har försökt att gå upp runt 8-9 de senaste dagarna och försökt att vända tillbaks dygnet, då jag har varit uppe till typ 2 och sovit till 11 innan. Men det har inte gått så bra direkt.. så vi får väl se hur det blir imorn. Men vi börjar iallafall inte förrän halv 9, så liite sovmorgon blir det allt, och sen slutar vi 14:05 och har en håltimme på en timme och 50 minuter (y)

Men aja, nu ska jag gå och måla naglarna, haha!

16:55 skrev jag det här inlägget egentligen, men det gick inte att publicera det för min dator hängde sig.


Kommentarer
♥ Skriven av: elina

skiit snygg design ! :)

2010-03-08 @ 18:44:14
URL: http://elinahflinahs.blogg.se/
♥ Skriven av: Thea

Fiin blogg :) kolla gärna in min =P

diggar er familj :P

2010-03-08 @ 19:29:59
URL: http://theastrom.blogg.se/
♥ Skriven av: Elina

Tittar just nu på familjen anorlunda, och har en fråga, hur tycker du att det var när ni var i turkiet ? Alltså då ni skulle typ åka 'piratskäpp' och när det var 'pirater' som tog emot er ? xD <33

2010-03-08 @ 20:46:13
♥ Skriven av: Marie Kylén

Hejj Amanda,vad snygg din blogg blev med nytt utseende=)

fan alla pratar om dessa filmer,själv har jag inte sett nån av dom :( så va snäll o skicka hit dom nu va!!! hehe.. Nä skojja.. får väl luska om det finns nån som kan bränna dom till mej:S

Igår var det då näst sista avsnittet av er alla coola..och jag känner mej tom..vill inte det ska ta slut.. ÄLSKAR ER FAAAMILJ,vill bara krya in till er och vara en av er=)=)

Men jag har ju egen familj att ta hand om,hihi..

ha en skön dag i alla fall,ta hand om er alla..hälsa gärna mamma o pappa.. kramiz

2010-03-09 @ 08:47:15
URL: http://babymyz.blogspot.com
♥ Skriven av: natta

Jag ÄLSKAR dom filmerna! :o ASBRA ;) <3

2010-03-09 @ 15:28:43
URL: http://nnathalieppersson.blogg.se/
♥ Skriven av: minde

Lol jag såg andra i söndags och i dag såg jag tredje men jag har 20-30 min kvar på 3dje xD jag och hannah såg den :)

2010-03-10 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback