Blå monster



Kommentarer
♥ Skriven av: Svea

Du sa att du inte hade nån bra bild att ha som header. Men dina modellbilder på dig är ju skitsnygga! Du kan ju ha nån av dem :)

2010-05-30 @ 20:15:00
♥ Skriven av: Bloggaren Tilde!

Hej Amanda! Jag läser din blogg dag efter dag och jag älskar den:)

Jag läste ditt inlägg om att du ville till Malmö och se Lady Gaga och det vill jag också! Jag såg henne i Stockholm den 8 maj. Men jag vill se henne igen. Sen så bor jag i Malmö. Du och din familj är med i familjenannorlunda och jag har sett er där och jag älskar det programet:)

2010-05-30 @ 20:38:31
URL: http://tildesand.blogg.se/
♥ Skriven av: Tja

Cool bild :D

Blått på både burken, koftan och foppatofflorna ;)

2010-05-30 @ 23:01:17
♥ Skriven av: IDa

Hejsan Amanda! Jag har bara en fråga eller 2 kankse :P

Den 1:a ; Tykcer du om att gå i foppaskor?

den 2:a ; Vart är du på Monster bilden?

2010-05-31 @ 20:51:45
URL: http://lillasyztern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback