Blondies intelligens

Hejjjj!

AHAHHA, alltså jag måste berätta att Blondie (min kompis typ) är den roligaste människan i världen ibland! Jag satt lite vid datorn nere och kollade på Linnéas msn konversationer. Och så ville hon se en grej för att jag skrattade. Så hon gick dit och kollade i rutan och sa:

Blondie: Nej, jag orkar inte läsa
Jag: Hahaha, det är typ tre meningar?
Blondie: Ja, men när jag skriver med folk på msn så brukar jag bara skriva "Hej"
Jag: Hahaha, och sen "Vgd?" eller ?
Blondie: Ja, jag skriver alltid förkortningar.. och ibland kommer jag på egna.
Jag & Linnéa: AHAHAHHAHA *asg*
Blondie med as seriös röst: Men det är bara ibland!
Jag och Linnéa garvar ännu mer xD

Alltså, ni fattar inte det roliga säkert, för hon är sååååå blond i huvet så det är inte klokt, och hon menar att det är seriöst det hon säger, och man kan inte sluta skratta. Så TACK Blondie för att du gjorde så att min depression gick över! AHHAHAHAHAH


Blondie

Kommentarer
♥ Skriven av: Elina

Har blondie blogg? Svara snälla!

2010-05-05 @ 17:35:09
♥ Skriven av: Anonym

Har du och Linnéa samma kompisar?

2010-05-07 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback