Cykeljävel

Hejsan!

Som jag skrev tidigare så skulle jag egentligen ha gått på cirkelträning idag. Men undra om inte min cykelkedja är av på mitten. Och jag kunde inte ha mammas cykel heller för att den var låst och vi visste inte vart hon hade nyckeln. Matildas cykel har punka på framdäcket och Lovisas cykel är för liten. Jag hade kunnat tagit Linnéas (min gamla) cykel, men den skulle ju såklart hon ha, och hon kunde inte då ta Matildas om man pumpade den eller Lovisas, så då sket jag i att åka dit. Då gick jag och duschade istället, och nu sitter jag här. Jag ska väl gå och torka håret snart och kolla på Desperate Housewives.

Vilket sjukt inlägg det här blev märkte jag ^^

Ha en fortsatt bra kväll ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

äre någon i er familj som använder hjälm eftersom det är 15 års lag på de ?

2010-05-05 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback