Min tisdag

Hellu!

Idag efter skolan så gick jag inte hem och lagade mat som jag annars brukar göra på tisdagar, utan jag, Millah, Lotta, Emma & Samantha stannade kvar utanför skolan och pratade. Sen gick Emma och Samantha så jag och dom andra blev kvar där. Så vi tänkte varför ska vi gå hem? Vi hade ändå inget bättre för oss, så vi gick upp till Montessori (våran gamla skola) och smög runt och kollade i fönstrena. Sen när dom såg oss så gick vi upp till Gläntan och lekte i klätterställningarna och sånt, haha! Och så såg vi trähästar! Så vi satte oss på dom och dampade ett tag. Efter ett tag gick vi till några "stockar" och satte oss på dom alla bakom varann. Sen kom Lotta på att det var hästar och att vi skulle flyga, så vi satt där och viftade med armarna och höll på tills min kompis kom och TOG KORT PÅ OSS! HAHAHAHAHAH, men efter att han hade tagit kort så gick vi därifrån och fortsatte dampa lite överallt tills jag dissade dom och gick hem och åt ^^

Nu sitter jag iallafall här, lyssnar på Lady Gaga och bråkar med Linnéa. Jag ska väl snart hoppa in i duschen innan Desperata Hemmafruar börjar på tv (;


Kommentarer
♥ Skriven av: Lizze

En fråga bara, har du nå tips på vad man kan hitta på för något när man är sjuk? Jag är trött på att vara sysslolös! Kram :)

2010-05-12 @ 13:36:17
URL: http://lizettethornelll.blogg.se/
♥ Skriven av: Anna

Kan du ta kort på eran lägenhet och visa den?

Vad gjorde ni med friggeboden när ni flyttade? :)

2010-05-13 @ 09:46:04
URL: http://annaaaaaaaaaaaa.blogg.se/
♥ Skriven av: Levve

Hej!!

Kan du inte skriva lite oftare???

Jag tycker din blogg är fin!

2010-05-13 @ 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback