My day

Hello!

Gud vad trött jag är idag alltså! Jag somnade på soffan för ett tag sen, fast jag sov inget länge... men ändå. Jag vet inte vad det beror på heller. Luften i skolan är dålig vet jag och det säger folk att det kan bero på. Men jag vet inte. Annars så går jag väl kanske inte och lägger mig i bra tid heller på kvällarna när jag går upp 06:00 på morgonen. Inte så smart kanske. Men jag känner mig tvingad på tisdagar & onsdagar att kolla på Desperate Housewives och Grey's Anatomy, och då blir det alltid att jag blir vaken längre efter att det är slut.

Anyways, annars vet jag väl inte så mycket mer att skriva. Nästa vecka är det nattvandring! Wiiho! Får se om jag orkar med det hela natten, men det lär jag nog göra tror jag (;

Men nu ska jag tvätta bort sminket och hoppa in i duschen, hörs imorgon! ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: sarah

Din blogg är jättebra <3

2010-05-26 @ 21:05:26
♥ Skriven av: sarah

Jättebra blogg <3

2010-05-26 @ 21:07:53
♥ Skriven av: Anonym

bar blogg men vill se mer bilder!

2010-05-27 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback