Sista skoldagen den här veckan

Hello!

Nu är min depression över! Idag har jag varit helt speedad som vanligt och dampat med Lotta, haha! Fast en grej sög och då vart jag skitsur. Och det är bara för att våran klass är stökigast på hela skolan, och då fick vi lov att byta platser och bli placerade av klf och lärarna på SOn. Och vad händer då? Jo, jag får sitta omringad av folk som jag nästan aldrig pratar med! Dessutom sitter jag bredvid en som jag hatar, alltså fyfan, jag hade precis fått slippa honom på NOn, men ja då ska såklart lärarna göra så att jag får sitta bredvid han på nästa lektion istället.. hurra... tack så mycket! *suck*

Men aja, det är iallafall ingen skola för mig imorgon! För då drar jag till Stockholm! Tåget från Mora går typ halv 1 tror jag, så vi kommer fram efter 4. Sen ska vi bo på hotell och på lördag är det ju Gaga konserten! Wiiho! Det är även flera Älvdalingar som ska dit, så vi ska försöka komma på ungefär samma plats som dom under konserten (:

Öhm.. Annars då? Jo, på NOn idag så hade läraren sånna här blodprovsnålar eller nåt sånt, och så tog jag & Emma en varsin och skulle sticka oss med dom. Men sen vågade vi inte så vi tvekade aslänge, men när Sandra sa att vi skulle få två tuggummin var av henne och vi insåg att det var två sekunder av våra liv som vi skulle ha "smärta" så gjorde vi det, haha! Och det gjorde knappt ont heller, så när vi hade stuckit oss så sa jag
"åh, jag vill göra det en gång till".


Kommentarer
♥ Skriven av: sofia

hej! :)



skulle inte du kunna videoblogga snart?

om du inte ha nån kamera kan du väl låna Linnéas nya kamera?! ;)



2010-05-07 @ 17:16:22
♥ Skriven av: Anonym

Heej!!

Men gillar du inte din pappa?

Eller varför hälsar du inte på honom ofta??

Love your blogg!!

Seea!

2010-05-07 @ 18:05:41
♥ Skriven av: levve

hej!

Hur gammal är Blondie??

Bara undra,Fin blogg??

Seea!

2010-05-07 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback